Vilkår og betingelser
Vilkår og betingelser for Stride Oslo
Sist oppdatert 27.11.2025
Ved å bruke vårt nettsted og/eller foreta et kjøp, aksepterer du følgende vilkår og betingelser. Les disse nøye før du handler.
Stride Oslo AS, organisasjonsnummer 935 988 373.
Selskapets epost: contact@strideoslo.no
For ordens skyld bruker følgende tekst “oss”, “vi”, “nettstedet” (Stride Oslo), “du", “kunden” (deg som forbruker), “Nettstedet” (www.strideoslo.com, www.strideoslo.no).
Priser og betaling
Alle priser er oppgitt i den valutaen du som kunde velger å benytte deg av, dette velges øverst i kolonnen, på "språkmeny". Alle priser inkluderer merverdiavgift (MVA). Fraktkostnader vil komme i tillegg og vises i kassen før betaling. Vi aksepterer følgendebetalingsmetoder: Kort, vipps, paypal.
Bestilling og avtaleinngåelse
Når du legger inn en bestilling, mottar du en ordrebekreftelse på e-post med ordrenummer. Dette er en bekreftelse på at vi har mottatt bestillingen, men utgjør ikke en bindene avtale. En bindende avtale foreligger først når varen er sendt fra vårt lager.
Dersom det skulle oppstå en feil i lagerstatus, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele eller deler av bestillingen.
OBS: husk å ta vare på ekslusive ordrenummeret, dette må du bruke ved eventuell retur/refusjon.
Levering og frakt
Vi bruker helthjem, postnord og bring som transportører. Forventet leveringstid er normalt antall dager oppgitt på nettstedet, og kan variere. Fraktkostnader blir synlig I kassen når du har valgt leveringsmetode (vanlig eller ekspress).
Stride Oslo er ikke ansvarlig for forsinkelser ved levering utenfor Norge.
Mangler og feil – reklamasjon
Du som kunde har rettigheter etter forbrukerkjøpsloven dersom varen(e) skulle ha en mangel eller feil. Mangel foreligger dersom varen(e) ikke samsvarer med det forbrukeren med rimelighet kan forvente. Mangelen/feilen må meldes fra om innen rimelig tid, senest 2 måneder etter den er oppdaget. Reklamasjon om feil/mangel gjelder når det er selve varen(e) som ikke oppfyller forventningene, ikke grunnet egen bruk.
Du må gi beskjed til oss før du returnerer varen(e) og gi en god beskrivelse av feilen.
Personvern
Vi behandler dine personvernopplysninger i henhold til gjeldene personvernlovgivning (GDPR). Les vår personvernerklæring for full informasjon om hvordan vi samler inn og brukerdata.
Informasjonskapsler (cookies)
Nettstedet bruker cookies for funksjonalitet, analyse og markedsføring. Du kan endre dine cookie-innstillinger i nettleseren.
Personopplysninger vil ikke bli delt med tredjeparter, kun når det er påkrevd ved lov eller at det er nødvendig for å fullføre transaksjonen.
Force majeure
Stride Oslo er ikke ansvarlig for indirekte tap, følgeskader eller tap som skyldes uforutsette hendelser som vi ikke kan kontrollere (tekniske problemer, krig,krigslignendehendelser, terroristangrep, naturkatastrofer, brann, lynnedslag, streik, opprør, endrede bestemmelser fra myndighetene, manglende levering fra leverandører eller andre lignende hendelser).
Selger har rett til å stoppe sine forpliktelser i perioden force majeure-situasjonen varer. Forpliktelsene skal gjennopptas når evt. hindring opphører.
Endring av vilkår
Nettstedet forbeholder seg retten til å endre disse generelle vilkårene. Eventuelle endringer vil publisert på nettsiden, og gjelder fra du aksepterer disse. Vi anbefaler at du likevel holder deg oppdatert på de generelle vilkårene.


